Manapság egy szervezet működése elképzelhetetlen informatikai szolgáltatások nélkül. Az informatikai szolgáltatások kiesése egyre inkább veszélyezteti az üzletmenet folytonosságát. A saját kézben levő IT rendszerek üzemeltetése sokszor okoz gondot. Mindenhez értő informatikai személyzetet szinte lehetetlen fenntartani. A jól képzett személyzetet nehéz megtartani. Költség-megfontolási szempontok miatt nem is célszerű minden szakterületen magasan képzett munkatársat alkalmazni. Ezekben az esetekben ki kell építeni a megfelelő informatikai támogató hátteret, hogy az üzletmenetet fenyegető incidensek az üzleti folyamatok veszélyeztetése nélkül, időben elháríthatók legyenek. Mi vállaljuk ezt a támogató hátteret.
Cégünk sokéves tapasztalattal rendelkező szakembergárdája magas színvonalon tudja üzemeltetni és támogatni a komplex IT rendszereket, a LAN-, SAN hálózatoktól, tűzfalaktól, szerverektől, tárolóktól, operációs rendszerektől (Microsoft Windows, Linux), levelező rendszerektől, vírusvédelmi rendszerektől kezdve egészen a mentési rendszerekig. Rendszergazdai szolgáltatást is vállalunk a felsorolt spektrumban. Szakembereink a legmagasabb szintű gyártói vizsgákkal rendelkeznek.
IT támogatási szolgáltatásaink HelpDesk (HD) rendszeren keresztül vehetők igénybe. A rendszer webes felületen, email küldésével, telefonon, vagy faxon érhető el. A HD rendszer visszaigazolja az elektronikus bejelentést. A HD rendszer gondoskodik a bejelentések kezelésről, a hibajegyek generálásáról, továbbításáról, ellenőrzéséről és lezárásáról. A generált hibajegy az illetékes problémamegoldó szervezethez jut, mely kapcsolatba lép az ügyféllel és megkezdi a probléma, a hiba, vagy a kérelem megoldását. A hibaelhárítás, vagy konfigurációváltoztatás történhet távolról, telefonos segítséggel, VPN-es távoli eléréssel, vagy helyszíni kiszállással. A megoldást, hibaelhárítást követően munkalap készül.
A bejelentésekre való reagálást, annak módját, illetve a hibaelhárítás garantált végét a szolgáltatásra megkötött SLA rögzíti. A garantált hibalehárítási időt akár tartalékeszközök tartásával is tudjuk biztosítani. Számos gyártónak garanciális szervizszolgáltatója is vagyunk.
Az ügyfeleinkkel kötött támogatási szerződéseink nem csak a hibák elhárítására szolgálnak, hanem konzultációs keretet is biztosíthatnak a tervezett informatikai fejlesztések elvégzéséhez. Igény esetén műszaki informatikai projekt menedzsert is tudunk biztosítani. Cégünk projekt metodológiája PMBOK alapokon nyugszik, ilyen módszertan mentén szervezzük projektjeinket.
Üzemeltetési, támogatási szolgáltatásaink
• Komplett IT rendszer-, hálózat-, szerverpark-, munkaállomás üzemeltetés, klienstámogatás.
• Rendelkezésre állás akár 7x24 órában, akár garantált hibaelhárítási idővel.
• Hibaelhárítás, problémamegoldás távoli eléréssel és helyszíni kiszállással.
• Szerver, storage, hálózati eszköz, szoftverek adminisztrálása, konfigurációs változtatások, változások dokumentálása.
• Hardverkarbantartás (szerver, storage, hálózati eszköz, stb.), BIOS/firmware frissítés.
• Szoftverkarbantartás (patch-ek telepítése).
• Tartalék-, csereeszköz biztosítása.
• Kapcsolattartás külső szolgáltatókkal (pl. internetszolgáltató)
• Rendszergazdai szolgáltatás alkalmi megjelenéssel, távoli szolgáltatástámogatással, vagy rendszergazda állandó kihelyezésével (outsourcing).
• Egyéb speciális szolgáltatás (pl. hálózati mérnök) biztosítása távolról, vagy a mérnök állandó kihelyezésével – akár rövid időszakra is (pl. új rendszer bevezetése idejére).
• Informatikai szabályzatok kidolgozása.
• Konzultáció.
• Informatikai projektvezetés.
Fontosabb gyártói képesítéseink az üzemeltetéshez és támogatáshoz:
• Microsoft Certified IT Professional Enterprise System Admininistrator, Enterprise Messaging Administrator, Windows Server Virtualization, Microsoft Certified System Engineer minősítések.
• HP Accredited Integration Specialist, Accredited Systems Engineer, Master Accredited Systems Engineer fokozatok a HP szerverei, adattárolói és hálózati eszközei területén.
• IBM szerverek, adattárolók üzembe helyezéséhez és javításához való minősítések.
• Fujitsu szerverek és adattárolók installálásához és javításához szükséges minősítések.
• Cisco CCIE Security Written, CCSP (Cisco Certified Security Professional), CCNA (Cisco Certified Network Associate), CCDA (Cisco Certified Network Associate) képesítések.
• SonicWall Certified Security Administrator képesítések.
• D-Link Certified Specialist képesítések.
• VMware Infrastructure 5 Engineer képesítések.
• Linux - Certified Linux Professional képesítések.
• CNE (Certified Novell Engineer) képesítés.