Tisztelt Ügyfelünk!
A jótállási feltételekről, a jótálláson belüli javításokról és a jótálláson kívüli javítások feltételeiről bővebben készülékének jótállási jegyén, illetve a szolgáltatás feltételei dokumentumban talál információt. Az Albacomp fenntartja a jogot, hogy szervizközpontja a szervizbe érkezés után megvizsgálja a teljes készülék, illetve a készülék alkatrészeinek jótállásának érvényességét. Amennyiben jótálláson kívüli javításra (is) sor kerül, az szervizközpont vagy a szerviz-ügyfélszolgálat felveszi önnel a kapcsolatot a javításhoz tartozó árajánlat közvetítése céljából. Jótállásos javítás esetén a kicserélt hibás alkatrészek vagy termékek tulajdonjoga az Albacompra száll át.
1. A szervizigény bejelentéséhez kérjük, töltse ki a hiba bejelentési formanyomtatványt.
2. A hiba bejelentési formanyomtatvány kitöltéséhez el kell fogadnia az adott termékhez tartozó szervizszolgáltatás feltételeit.
3. A kitöltött formanyomtatvány elküldése után a bejelentés elbírálásra kerül. Amennyiben a javításra vonatkozó bejelentése érvényes, az adatok valósak és teljesek, valamint Ön jogosult futárszolgálat útján szervizbe küldeni hibás készülékét, a kapcsolódó egyedi munkalap hivatkozási számról e-mailben kap értesítést.
4. A hiba bejelentési formanyomtatványt a helpdesk@albacomp.hu címre kérjük visszaküldeni.
5. Az Albacomp a csomagok elszállítását egy szerződött futárszolgálattal végezteti (TOF). A kézbesítéssel és árufelvétellel kapcsolatos kérdéseiket, időpont egyeztetéseiket az alábbi elérhetőségeken tehetik meg:
Telefon: +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444
Fax: +36 1 8 777 499
E-mail: ugyfelszolgalat@tof.hu
6. Amennyiben a hiba felvételéről 13.00 –ig értesítést kap a következő munkanap számíthat a futár érkezésére. Az ezután érkező hibákra legkorábban két munkanap múlva tudunk futárt küldeni.